Thursday, April 21, 2011

110422 Hyuna's twitter updates (translated)

Hyuna's twitter updates
2011.04.22

감사하단말로는너무 부족하지만.. 항상열심히할게요 모두들관심가져주시구이뻐해주셔서 너무너무 고마워요♥큰사랑주셔서~~!!!후힛사랑합니다 돌솥같은팀이될게요ㅠㅠ쪽

The words "thank you" are too lacking, but.. we'll always work hard. Thank you very very much for showing us interest and loving us♥ For giving us so much love~~!!! Whoo I love you. We'll become a united teamㅠㅠ *kiss

Photobucket Photobucket


드라이리허설기다리면서ㅋㅋㅋㅋㅋ ㅇᆢㄴㅇ복상도 나도 멋지죠ㅋㅋㅋㅋ앞머리가 오오!!

While waiting for our dry rehearsalㅋㅋㅋㅋㅋ ㅇᆢㄴㅇ "Happy face" Boksang* and I are looking goodㅋㅋㅋㅋ My bangs oh oh!! 

Photobucket

Translations by 4MF_Tweets on twitter

No comments:

Post a Comment